Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 01 aug 2010 07:57

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 
 Ervaring met GSMtrack.nl? 
Auteur Bericht

Gepost op: 23 okt 2008 16:53
BerichtErvaring met GSMtrack.nl?
Ik wil via gsmtrack.nl een telefoon kopen.
Heeft iemand ervaring met deze site?
Want ik ben een beetje huiverig voor zo'n grote aankoop via internet.
De telefoon die ik daar wil kopen kan ik alleen via die site voor die prijs én simlock vrij krijgen. Vandaar via internet.

Profiel

Gepost op: 18 feb 2009 16:34
Bericht
Het is beetje laat, kom net op de site...

Ik heb 1,5 jaar geleden hier een GSM besteld via contractverlenging Orange.

Nadat me contractgegevens bij hen waren aangekomen (fax) had ik de telefoon met een paar dagen in huis.

Ik mag in Augustus weer me contract verlengen en dan ga ik zeker weer even bij ze checken welke deals ze bieden.

Profiel

Gepost op: 19 feb 2009 22:19
Bericht
Hallo,

Toch bedankt voor het antwoord.
Ik heb uitendelijk niets besteld daar, maar toch fijn om te horen dat 1 persoon er
(zonder problemen) een telefoon heeft besteld en gekregen.

Gr, Plunk

Profiel

Gepost op: 15 mei 2009 15:41
BerichtGSM-track
Mijn man en ik hebben beiden aan een actie van GSM-track meegedaan en het is tot 2 keer toe prima verlopen. MIjn man heeft een toestel + een Playstation 3 en een nieuw tel.nr. en ik heb een toestel + Nintendo DS + 5 spellen en behoud van oude tel.nr..

Dus zeer goede ervaringen met GSM-track.

Groetjes,

Joke

Profiel

Gepost op: 16 sep 2009 08:13
BerichtGSM TRACK OPLICHTERS
Graag wil ik adviseren NOOIT IETS BIJ GSMTRACK TE KOPEN!!! Inmiddels ben ik al 5 jaar klant van dit bedrijf. Ieder jaar verleng ik naar tevredenheid (en ook tevens mijn vrienden en ouders) mijn contract bij GSMtrack. Afgelopen verlenging (5 juni 2009) heb ik op advies van GSMtrack een Nokia 5800 besteld.

Na mijn bestelling wat allemaal eenvoudig en netjes ging, had ik binnen een aantal werkdagen de bestelde Nokia in huis. Tot zover nooit iets te klagen gehad over de het Bedrijf, Zolang je koopt en het gaat goed, niets aan de hand. Echter bleek het toegestuurde toestel niet te functioneren. Dit heb ik direct na ontvangst telefonisch doorgegeven aan Yvon van GSMtrack. Hierop kreeg ik de reactie: “indien u het toestel compleet ongebruikt retour stuurt krijgt u direct een nieuw toestel retour”. TOEN BEGON DE ELLENDE!!!

Na 3 weken niets te horen van ze heb ik wederom contact gezocht (wat vrij lastig is in de vakantieperiode). Hun reactie was hij gaat naar de reparatiedienst want de elastiekjes en plasticjes ontbraken?!?!? Enfin. Ik ben zonder telefoon op vakantie gegaan want mijn oude toestel had het inmiddels begeven.

6 weken later terug van vakantie nog niets gehoord van GSM track, wederom contact opgenomen en toen begon het mij een beetje te irriteren. De reactie was: “het toestel is door val of druk schade onherstelbaar defect geraakt, wij leveren hier geen garantie op”. Dit was echter niet door mij veroorzaakt want ik had het toestel nooit gebruikt!!! kunt u zich de frustratie voorstellen, je sluit een jaarcontract af en betaald 60 Euro voor een defecte telefoon!!!!

Ik zal u de rest van het verhaal besparen. Inmiddels ben ik bijna 4 maanden verder, ondertussen pislink opgebeld door de zogenaamde onderdirecteur (Dennis) omdat ik op deze website een recensie had geplaatst. Uit coulance heb ik de recensie tijdelijk verwijderd in afwachting van hun ‘zogenaamd onafhankelijk onderzoek’. (blijkbaar heeft het effect om hier een negatieve reactie te plaatsen, maar ben u bewust als u het onder eigen naam doet dat u ruzie krijgt met de boeren die er werken). Ik refereer aan ‘boeren’ omdat de leidinggevende louter gebrekkig Brabants spreekt.

Echter vrees ik dit niet en sta op mijn principes. Ik ga de geschillencomissie inschakelen om hier oordeel over te vellen. Dit bedrijf is puur uit op commercieel gewin. Wees u bewust hiervan: indien u iets van service wenst wil ik dringend adviseren NOOIT iets bij dit bedrijf af te sluiten. Ik voel mij werkelijk OPGELICHT!!!! Ik zal dit ook iedereen adviseren, en hoop dat u dit advies serieus neemt.

Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ]